|
|
|
|
CPI Plurilingüe Antonio Orza Couto |
CPI Plurilingüe Antonio Orza Couto |
Sala préstamo |
1999-04-27 |
Fondos Biblioteca |
XC MAD cua |
|
XC MAD cua |
CEH023000000300 |
2025-03-11 |
1 |
Prestable |
1 |
|
|
|
|
|
CPI Plurilingüe da Picota |
CPI Plurilingüe da Picota |
Sala préstamo |
2001-01-01 |
Fondos Biblioteca |
82N-C |
cua |
82N-C MAD cua |
CEH021000022627 |
2024-11-06 |
1 |
Prestable |
1 |
Biblioteca Secundaria |
|
|
|
|
IES As Mariñas |
IES As Mariñas |
Sala préstamo |
2003-02-25 |
Fondos Biblioteca |
821-4 |
cua |
821-4 MAD cua |
CED020000004248 |
2022-11-07 |
1 |
Prestable |
10 |
|
|
|
|
|
IES Fernando Esquío |
IES Fernando Esquío |
Sala préstamo |
2016-01-07 |
PLAMBE 2015/16 |
82E |
cua |
82E MAD cua |
CED007000017006 |
2019-03-04 |
1 |
Prestable |
|
|
|
|
|
|
IES María Casares |
IES María Casares |
Sala préstamo |
1998-11-25 |
Fondos Biblioteca |
821.CA |
cua |
821.CA MAD cua |
CED010000000766 |
2022-07-21 |
1 |
Prestable |
|
|
|
|
|
|
IES Monelos |
IES Monelos |
Sala préstamo |
2002-02-28 |
Fondos Biblioteca |
82-N |
cua |
82-N MAD cua |
CED090000005255 |
2025-06-10 |
1 |
Prestable |
1 |
|
|
|
|
|
IES Pedra da Aguia |
IES Pedra da Aguia |
Sala préstamo |
2004-05-21 |
Compra |
N-860 |
cua |
N-860 MAD cua |
CED068000000778 |
2022-01-13 |
1 |
Prestable |
1 |
|
|
|
|
|
IES da Terra Chá, José Trapero Pardo |
IES da Terra Chá, José Trapero Pardo |
Sala préstamo |
1997-11-08 |
Fondos Biblioteca |
860-31 |
cua |
860-31 MAD cua |
LED022000002213 |
2022-10-20 |
1 |
Prestable |
|
|
|
|
|
|
IES de Allariz |
IES de Allariz |
Sala préstamo |
1997-06-06 |
Fondos Biblioteca |
821.C |
cua-01 |
821.C MAD cua-01 |
OED019000007535 |
2022-10-21 |
|
Prestable |
|
|
|
|
|
|
IES de Porto do Son |
IES de Porto do Son |
Sala préstamo |
2013-02-20 |
Fondos Biblioteca |
X Cas |
cua |
X Cas MAD cua |
CED087000000963 |
2024-11-21 |
1 |
Prestable |
|
|
|
|
|
|
IES de Porto do Son |
IES de Porto do Son |
Sala préstamo |
2013-02-20 |
Fondos Biblioteca |
X Cas |
cua |
X Cas MAD cua |
CED087000002459 |
2024-11-21 |
1 |
Prestable |
2 |
|