000 | 01335nam a2200265 i 4500 | ||
---|---|---|---|
008 | 091124s2002 sp g spa | ||
017 | _aB 35752-2002 | ||
020 | _a8434225158 | ||
080 | 1 | _a82N-C | |
100 |
_aRamos Rodríguez de la Rubia, Pilar _eaut _924284 |
||
245 | 3 |
_aEl pastel de chocolate _c/ Pilar Ramos |
|
250 | _a1ª ed | ||
260 |
_aBarcelona _b:Parramón _c,2002 |
||
300 |
_a32 p _b:il. cor _c; 26 cm |
||
490 | 0 | _aPrimeras lecturas. Los cinco sentidos | |
500 | _aLetra cursiva y actividades | ||
505 | _aPRIMEIRAS LECTURAS contribúe a fomentar o hábito da lectura na primeira infancia, etapa na que o neno empeza a descubrir e gozar da palabra escrita. É o momento idóneo para facer del un bo lector, estimulando a súa curiosidade polo funcionamento da lingua, con lecturas cheas de contido textual e de imaxe. As Actividades antes, durante e despois da lectura favorecerán a consecución deste obxectivo | ||
520 | 3 | _aO PASTEL DE CHOCOLATE describe como dous nenos aprenden os cinco sentidos de maneira activa, nunha situación cuotidiana, como un xogo sinxelo, divertido e de gran efectividade. | |
521 |
_aINF456 _aPRI12 |
||
650 |
_aXogo _9283229 |
||
650 |
_aSentidos _95842 |
||
700 |
_aAragó, Mª Rosa _eill _924312 |
||
997 | _e2 |