000 01335nam a2200265 i 4500
008 091124s2002 sp g spa
017 _aB 35752-2002
020 _a8434225158
080 1 _a82N-C
100 _aRamos Rodríguez de la Rubia, Pilar
_eaut
_924284
245 3 _aEl pastel de chocolate
_c/ Pilar Ramos
250 _a1ª ed
260 _aBarcelona
_b:Parramón
_c,2002
300 _a32 p
_b:il. cor
_c; 26 cm
490 0 _aPrimeras lecturas. Los cinco sentidos
500 _aLetra cursiva y actividades
505 _aPRIMEIRAS LECTURAS contribúe a fomentar o hábito da lectura na primeira infancia, etapa na que o neno empeza a descubrir e gozar da palabra escrita. É o momento idóneo para facer del un bo lector, estimulando a súa curiosidade polo funcionamento da lingua, con lecturas cheas de contido textual e de imaxe. As Actividades antes, durante e despois da lectura favorecerán a consecución deste obxectivo
520 3 _aO PASTEL DE CHOCOLATE describe como dous nenos aprenden os cinco sentidos de maneira activa, nunha situación cuotidiana, como un xogo sinxelo, divertido e de gran efectividade.
521 _aINF456
_aPRI12
650 _aXogo
_9283229
650 _aSentidos
_95842
700 _aAragó, Mª Rosa
_eill
_924312
997 _e2